چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
فراخوان ناشران

حوزه/ نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان ویژه حوزویان و دانش‌پژوهان رشته‌های علوم و معارف اسلامی و عموم مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان ویژه حوزویان و دانش‌پژوهان رشته‌های علوم و معارف اسلامی و عموم مردم برگزار می شود.

این نمایشگاه در سه بخش (کتب حوزوی شامل کتب درسی و کمک درسی حوزوی و منابع علوم دینی)، (بخش معارف اسلامی شامل علوم اسلامی و انسانی، منابع حدیثی، تفاسیر قرآن و ادعیه، معرفتی و اخلاقی، ادبیات، شهدا و دفاع مقدس، آثار علما و بزرگان، تربیتی، مشاوره‌ای، زن و خانواده، کودک و نوجوان) و (بخش بین الملل شامل ناشران خارجی یا نمایندگی های ناشران خارجی) از ۲۰ لغایت ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

ناشران و نمایندگی‌های پخش کتب حوزوی و معارف اسلامی می توانند در صورت دارا بودن شرائط پروانه نشر معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حداقل نشر ۲۰ عنوان اثر در حوزه کتب معارف دینی و ارائه آثار با حداقل ۱۵ درصد تخفیف جهت شرکت، حضور و ارائه آثار فاخر خود در این دوره از نمایشگاه ثبت نام نمایند.

از جمله امتیارات و خدمات نمایشگاه می توان به توزیع بن حمایتی با تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصد (ویژه حوزویان)، تبلیغات محیطی، رسانه‌ای و فضای مجازی و طرح تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه اشاره کرد.

مهلت ثبت نام جهت شرکت در این دوره از نمایشگاه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ و زمان برگزاری نمایشگاه نیز از ۲۰ لغایت ۲۸ شهریورماه ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ عصر و آدرس برگزاری آن نیز مشهد مقدس، خیابان امام رضا(ع) ۱۹، مجتمع حوزوی و حسینیه آیت الله العظمی شاهرودی (ره) می باشند. متقاضیان و علاقه مندان به ثبت نام در این نمایشگاه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۱۳۶ تماس حاصل نموده و یا در کانال این دوره از نمایشگاه در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۱۵۵۵۱۰۴۶۰۴Cf۶ea۱۷۰۸۰۶ بپیوندند.

آغاز ثبت نام نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha